مامانا واکسن انفولانزا ضرری نداره بزنیم؟؟؟

۶ پاسخ

وای نهههه ...تروخدا آنقدر خودتونو درگیر نزدن این واکسن نکنین...بزن عزززیزم .من خودم ۴روز پیش زدم..ب حرف بقیم گوش نکن

من دیروز زدم عزیزم بزن

دکتر میگه اشکالی نداره ولی من نزدم

حتما بزن

من امروز رفتم زدم به نظرم مشکل خاصی ایجاد نمیکنه

دکتر من گفت شهریور یا مهر باید زده بشه هیچ مشکلی هم برای خانومای باردار نداره

سوال های مرتبط