سلام
واکسن انفولانزا ضرر نداره بزنیم؟

۷ پاسخ

منم امروز رفتم درمانگاه زدم . هلندی هم بود

من امروز زنگ زدن از بهداشت گفتن هلندب اوردیم.دارم میرم ک بزنم

من الان می‌خوام برم بزنم

من زدم

نه من ک زدم

منم امروز رفتم بهداشت هلندی گفت آوردیم برام زد
نخواستم بزنم بعد گفت ضرر نداره بهتره بزنی آزاد یه تومن باید بخری دیگه زدم

من منتظرم سرماخوردگیم خوب بشه بزنم

سوال های مرتبط