۸ پاسخ

نه عزیزم بزن اینقدررررررر انفولانزا وحشتناک زیاده همه هم بستری میشن واقعا لطف بزرگی میکنی به خودت اگه بزنی

من دیروز زدم

بله من چند روز پیش زدم
که زمستون درگیر انفولانزا نشم

سلام
من دیروز زدم
چون هم انفولانزا تو بارداری خیلیییی وحشتناکه
و‌هم میگن اون انتی بادی ها از طریق بدن ما به نوزاد منتقل میشه و‌بدنش بعد تولد مقاوم میشه نسبت به ویروس

من که زدم

من دیروز زدم

دیر دیگه من پزشکم چهارشنبه گفت نزدی دیگه نزن دیره

نه من زدم

سوال های مرتبط