۸ پاسخ

من اخرای هفت ماه زدم

هر وقت فصل انفولانزاعه من دکترم گفت قبل مهر بزنم

من دوروز پیش زدم

فرقى نميكنه
من سه هفته پيش زدم

به ماه ربطی نداره توی همین فصل پاییز زمستون میزنن برای جلوگیری وپیشگیری

دیگه الان بزن

از اول تا اخرش میتونی بزنی

منکه توی ۴ماهگی زدم گلم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان گنجیشک🌱🥹 مامان گنجیشک🌱🥹 ۴ ماهگی