۱۲ پاسخ

عزیزم برا چیه این آمپول

چرا باید این آمپولو زد؟

۲۸هفته زدم

۲۸ تا ۳۲ وقت هست

من ۲۸ هفته زدم

من یکی ۹ هفته زدم ، بعدی رو ۲۸ هفته و با فاصله دوهفته کزاز

سلام منم باید بزنم دکتر تو چند هفته برات نوشت هزینش چقد شد؟؟

من۲۸.

از۲۸تا۳۴ولی بهترین زمانش تا۳۰هفته هست

۲۸ هفته

۲۸ ، با دکترت هماهنگ باش ببین کی میگه

من ۲۹ زدم،یکی هم وقتی سرکلاژشدم‌

سوال های مرتبط

مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وسوم بارداری