میگم آمپول روگامو تا هفته چندم وقت داریم بزنیم ؟

۴ پاسخ

من امروز از دکتر پرسیدم گفت هفته ۲۸ تا ۳۲، یه دکتر دیگه گفت هفته ۲۰ به بعد

امپول روگام واسه‌چیه

۲۸ تا ۳۴

من امروززدم ولی میگن فک کنم ۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد