سلام خانوما تا کی وقت داریم آمپول روگام بزنیم؟

۴ پاسخ

۲۸ تا ۳۲ هفته زمان داره

الان ۲۷ و چند روزی تا ۲۸ بزن
ایشالا که بعد زایمان دیگ لازم نشه دوباره بزنی🫠

من اولین روز ۲۸ هفته زدم و هرجایی شنیدم و پرسیدم گفتن همین ۲۸ هفته بزنی بهترین تایمشه

چی هست این امپول؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد