آمپول روگام نزدم تا کی وقت دارم؟؟

۲ پاسخ

اجباریه؟ همه باید بزنن؟

۲۸تا۳۲هفته وقتشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اصیلا👧🏻🩷 مامان اصیلا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری