خانما آمپول روگام تا چند هفته وقت دارم بزنم ؟؟؟

۵ پاسخ

نمی‌دونم درسته یا نه ولی شنیدم تا ۳۲ هفته وقت داره من خودم ۳۰ هفته زدم

برای بارداری اول نمیزنن

عزیزم‌زایمان اولتونه؟

تا ۳۲

۲۸ هفته میزنن

سوال های مرتبط

مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری