خانما امپول روگام چند هفته میزنن؟

۹ پاسخ

من اولی و۱۸هفته دکترنوشت زدم

۲۸ هفته تموم شد زدم

من ۲۸هفته ۴روز بودم زدم

من ۲۷ هفته و ۳ روز زدم

برای چیه

من نزدم که

۲۸ هفته ۳ روز بودم زدم

28 ب من گفت زدم

28 .

سوال های مرتبط

مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اصیلا👧🏻🩷 مامان اصیلا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری