خانما امپول روگام همه میزنن؟؟برا چیه؟؟

۶ پاسخ

مامان باباهایی که گروه خونیشون منفی و مثبته.الان بابای من ب مثبت بود مامانم ب منفی آمپول رگام زد

چه خوب پرسیدی منم سوالم بود که چرا دکتر به من نگفت

واسه مادرانی ک گروه خونی منفی دارن میزنن

نه فقط مادر بارداری که گروه خونی خودش منفی وگروه خونی همسرش مثبت بخاطر تداخل خونی مادر وجنین زده میشه

نه فقط کسانی که گروه خونیشون مثبت منفیه

ن اونایی ک گروه خونیشون منفیه بایدبزنن

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهلم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۹ ماهگی