۸ پاسخ

من ۱۵ هفته زدم ب باسن هفته دیگم باید بزنم

به باسن ۲۸ تا۳۲ هفته علائمی نداره من چهارشنبه هفته قبل زدم

من آخر این ماه باید بزنمش

به باسن میزنن
علائمی نداره یه امپول معمولیه

چرا یکی به باسنش میزنن یکی به بازو؟ چرا باید فرق داشته باشه؟

من ۲۸ هفته زدم به بازوم زد یکی دو ساعت دستم سنگین بود بعدشم اوکی شدم دردم نداشت اصلا

به باسن
هفته ۲۸ تا ۳۲

علایمی نداره

به دست میزنن؟

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری