آمپول روگام و کیا میزنن؟

۶ پاسخ

من گروه خونیم منفیه برا همون باید بزنم

من باید بزنم

دکتر بهم گفت سری بعد میرم که ویزیت بشم برام می‌نویسه

مامانایی که خودشون گروه خونی منفی و همسرشون گروه خونی مثبت دارن در هفته ۲۸ روگام می‌زنن.

کسایی که گروه خونی منفی دارن
فک کنم هم خانم خم آقا باز دقیقشو از دکترت بپرس

از بیست وهشت هفته نهایت تا سی دوهفته خودم بیست وهشت هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری