کیا باید امپول روگام میزدن ولی نزدن ؟

۷ پاسخ

روگام شوخی نیس ک نزنی باید بزنی

من امروز آزمایش قبل زدن آمپول رو دادم همین هفته می‌خوام بزنم

از ۲۶یا۲۷ هفتگی باید زد

من باید بزنم
وقتش نرسیده

باید زد اگه بارداری اول نزنی
دیگه بچه دار نمیشی
یکی از اقوام ما بنده خدا نمیدونستن نزد ۴بار باردار شد و سقط شدن دیگه هم نتونست

باید زده بشه گلم

عزیزم وقتی میگی باید دیگه باید بزنی خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد یه وقت

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی