سلام کیا آمپول روگام زدن توی ۷ ماهگی

۹ پاسخ

منم متفاوتیم ولی دکترم چیزی نگفت

من نزدم گفتن اگه من منفی باشم شوهرم مثبت باید بزنم که من برعکسم خودم مثبتم شوهرم منفی

منم باید بزنم توی ۲۸ هفتگی

من خریدم ولی هنوز نزدم.

من زدم

براي چيه؟

برا چیه

همون امپول ریه اس؟

من زدم شیش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد