۱۰ پاسخ

من زدم oمنفیم،اون اوایل افتادم رو خونریزی دکترم گفت باید بزنی

بعد من الان سرما خوردم ینی نینیمم تو شکمم سرما خورده؟!🥺

منم باید ۲۸هفته بزنم

من زدم خودم منفیم شوهرم مثبت

من زدم

بعد چرا سخت پیدا میشه مگ بده؟یا مشکلی داره؟؟
نزنیم چی میشه؟

من زدم هم سر پسرم هم سر نی نی

منم باید بزنم فردا میرم که آمپول رگام بزنم

اره من زدم

اره من

سوال های مرتبط

مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد