۱۴ پاسخ

دکتر گفت کزاز بزن یا بهداشت؟

کزاز اجباریع؟

کلاس دهوم زدم

منم یادم نیست راهنمایی زدم یا دبیرستان

گروه خونی o+

من امروز کزاز زدم

برای چی هستش این سوزن ها مگه هر ده سال یکبار نیست

منم دوبار روگام..و کزاز زدم

من
دوبار روگام زدم

من باید بزنم هم کزاز هم روگام

من روگام زدم

دوتاش مگه یکی نیس ؟
من امروز کزاز زدم

والا من باید کزاز بزنم یادم رفت ب دکترم بگم

شماهم رگام باید بزنی؟؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری