دخترا آمپول روگام چیه؟کیا باید بزنن

۳ پاسخ

گروه خونی مادر منفی باشه باید بزنی

برای وقتی که ارهاش گروه خونی مادر منفی و همسر مثبته برای اینکه گروه خون بچه اگه مثبت بشه بدن مادر اونو به عنوان یه چیز غریبه تو بدن می‌شناسه و علیه اون آنتی بادی تولید می‌کنه یه آزمایش داره اوایل بارداری باید انجام بدی در طول بارداری اگه لکه یا خونریزی داشتی باید بزنی وگرنه ۲۸ هفته تزریق می‌کنی و بعد زایمان

فکرکنم اوناییکه گروه خونی خودشون منفی و برای همسرشون مثبته

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته چهلم بارداری
مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی