خانما چه کسانی باید آمپول روگام بزنن

۸ پاسخ

من باید بزنم هنوز نزدم . دکترم گف مستحب اگر الان نزدی ۷۲ساعت بعد زایمانت حتما صد درصد باید بزنی . پرسیدم با بیمه۳۰۰میشه آزاد ۱۳۰۰

من نمیدونستم ممنون که گفتین

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Sismoonyy

گروه خونی oمنفی

اگه خون خودت منفی باشه و خون شوهرت مثبت باید روگام بزنی
منم خونم منفیه مال شوهرم مثبت باید روگام بزنم

اگه گروه خونی خودت منفی باشه همسرت مثبت باشه باید ۲۸هفته روگام بزنی

کسایی ک گروه خونی منفی دارن

چی هس

سوال های مرتبط

مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهلم بارداری