۸ پاسخ

من دکترم گف ۱۰ابان بزنم ...اونموقع میشم حدود ۲۸هفته

تزریقش به بازو هست یابه باسن؟؟

من باید بزنم و۲۸هفته و۴روز زدم بصورت عضلانی

منم باید بزنم

من زدم
گروه خونی منفی در مثبت
توی ۲۸ هفته
یکبارم بلافاصله بعد زایمان

من باید بزنم از ۲۸ هفته گفتن

اگه خودت گروه خونیت منفی باشه و همسرت مثبت باید بزنی ۲۸هفته میزنن

من باید بزنم دکترم گفته ۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهلم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی