دویتان امپول روگام واسه چیه؟همه باید بزنن

۵ پاسخ

مرسی ازهمه

گروه خونی منفی باشه پدر مثبت بایدبزنی منم دارم

برای همه نیست، فقط خانم هایی که گروه خونی منفی دارن و همسرشون گروه خونی مثبت داره باید ۲دوز آمپول رگام بزنن

نه همه نمی زنن، بستگی به گروه خونی تون داره گروه خونی تون رو چک می کنن اگه شما منفی باشید و همسرتون مثبت آمپول رو میزنن

اگر گروه خونیت منفیه باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد