آمپول روگام را روی بازو میزنن یا باسن ؟

۷ پاسخ

ولی درد نداره اصلا

توی باسن میزنن ،عضلانیه

سوال منم بود چجوری رو باسن اخه؟ من میترسم 😫

باسن

باسن

من باسن زدم

من بازو زدم

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد