امپول پرولوتون ب بازو زدین یا باسن؟؟؟،،،

۱۳ پاسخ

باسن

باسن
پرولتون پروژسترون یکین ان درسته؟

باسن من ۱۸تا زدم

باسن...آمپول عضلانی هست.خیلی هم دردناکه

باسن.

باسن گل گلی 😂😂

باسن مبارک

من 7 ماهه میزنم
الانم رفتم زدم میسوزع عین چی

باسن گلم

باسن مبارک 😂

باسن

باسن

برای چی است این امپول

سوال های مرتبط

مامان دلیار جون مامان دلیار جون ۷ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی