مامانا امپول پرولوتون درد داره؟😂

۲۵ پاسخ

چرا این موقع ها پیام 10سال قبلو میاره بالا 😐

آمپول چیه

نصف مردم گفتن امپول برا چیه هیچکی جواب نداده 😐

برامن درد نداره من تاحالا شاید ۷ الی ۸ تا زدم درد نداشته برام

چی هست؟

خیلیییی حتما اخرشب بزن بعد کمپرس گرم بذار روش بخواب وگرنه سرویس میشی

چی هست 😂

نه...

سوال واسه ۵ ماه قبله

منک ب درد امپول عادت کردم 😆

اگه بعدش بخوابی تا یه ربع_نیم ساعت، خیلی اذیت نمی‌کنه.
اما جاش میخاره تا دو_سه روز

بستگی به اونی که میزنه داره ینفر برام زد هیچی حس نکردم یکی دیگه زد جدو آبادم اومد جلو چشام
ولی جاش خیلی میخاره

واسه چیه این امپول

برای چی استفاده میشه

آهسته بزنه همون لحظه درد نداره بعدش جاش یکم درد داره

اگه تزریقاتت کاربلدباشه دردنداره من اوایل یجامیرفتم دردمیگرفت الان میدم منشی دکترم میزنه اصلامتوجه نمیشم فقط اگه جاش سفت شدحوله گرم بذاراوکی میشه

اگه بعدش راه نری و روش نشینی ودرازبکشی دردنداره

درد نداره ولی جاش سفت میشه و میخاره

امپول پروژستروژن حالت روغنی داره عزیزم دردش مثل آمپول تقویتی نوروبیونه
بعدش کیسه ابگرم بذار حتما که جاش سفت نشه اگه داری زیاد میزنی
من اوایل بارداری روزی یکی میزدم 🙉

امپول برا چیه

پاتو زود تکون نده. خیلی روغنی دردو داره جاش تا چند روز

اووووووف من ساعت ٩ زدم انگار سوزن گير كرده اون تو. تازه پنج شيش روز هم گوله اس جاش و همش جاي امپولم ميخاره

نه اصلا خارجیش رو میزنی یا ایرانی ؟؟من سه ماهه هر ده روز یه دونه خارجیشو زدم هیچی نفهمیدم

جاش سفت میشه درد می گیره

نیم ساعت بعد زدنش اره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان هانا و لیانا مامان هانا و لیانا ۶ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی