پرولوتون واسه چیه؟
من فمو لایت داد دکترم .گفت رحمت خسته اس .هم انقباض داشتم همراه با درد
سلام مامانا خوبین من ۳۲هفته۵روزمه دیروز رفتم سونو وزن بچم کمه چی بخورم تا هفته بعد وزنش بره بالا؟؟ لطفا راهنمایی کنین
آمپول پروژسترون بده مگه
عزیزم من دکتر گفت اصلا بهت نمیدم
منسوخ شده
و بدون چکاب ممکنه خدایی نکرده باعث ایست قلبی بشه
لطفاااا لطفااا سرخود دارو استفاده نکنید
اره میدن
من با نسخه به زور پیدا کردم ۱۰۰تا داروخونه رفتم بازم نبود یکی از آشناها واسم گرفت
ن نمیدن
خود درمانی نکنید خبببب
این امپول که پیدا نکردم هیدروکسی پروژستورون میزنم
من هفته ای یکبار میزنم
اگر انقباض داری برو زایشگاه
ارع میدن
من پارسال میگرفتم میدادن
اره،پرولوتون پیدا نمیشه باید هیدروکسی پروژسترون بگیری
این امپول برای چیه؟
اون دیگه چیه؟
امپول پرولوتون چون پیدا نمیشه
ازاده بایذ با پارتی پیدا کنی
نسخه هم نمیخواد
مگه ایرانیش بخری
نه باید نسخه ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.