آمپول روگام چیه ؟! همه میزنن ؟!

۹ پاسخ

وقتی مادر منفی هست و پدر مثبت باید آمپول بزنن...منو شوهرم هردو منفی هستیم دکتر گفت نیازی نیست آمپول بزنی

چون ۱۵تا شیاف پروژسترون هم داشتم دقیق متوجه نشدم
ولی با شیافام شد ۴۸۰

اگر گروه خونی مادر منفی و پدر مثبت باشه یا برعکس.. آمپول میزنن. من هزینه ی آزاد بدون بیمه از داروخونه پرسیدم گفت دو میلیون و پونصد

نه من زدم امروز
گروه خونی خودم منفی و همسرم مثبته برا همون باید میزدم

اگه گروه خونی مادر منفی باشه میزنن

همه نمیزنن.اگر پدریا مادر یکیشون گروه خونشون منفی باشه میزنن

اگر گروه خونی مادر منفی باشه باید تزریق بشه وگرنه بچه مشکل دار میشه

برای گروه خونیه منفیه اگه مادر منفی باشه باید بزنه حتماً

ن اونایی ک‌ فک کنم گروه خونیشون منفیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۹ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری