خانما آمپول روگام چیه ؟

۶ پاسخ

گروه خونی خودت منفی باشه وهمسرت مثبت بایدبزنی

شاید گروه خونی نوزاد ب باباش بره مثبت بشه و تو منفی باشی ،برای جلو گیری از این که خون هاتون باهام قاطی نشه خطری شمارو دنبال نکنه روگام میزنیم منم باید چند روز دیگه بزنم

اگر گروه خونی مادر منفی باشه و پدر مثبت مادر باید بزنه ۲۸ هفته به بعد
من باید هفته دگ بزنم

گروه خونی مادر منفی باشه روگام میزنید

گروه خونی زن مرد فرق داره میزنن یکی مثبت باشه یکی منفی

اگه گروه خونی تو یا همسرت یکیتون منفی باشین یکیتون مثبت میزنن

سوال های مرتبط

مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۹ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان فسقلی🐣🎀 مامان فسقلی🐣🎀 ۵ ماهگی
مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد