خانما امپول روگام درد داره؟

۹ پاسخ

نه شل بگیر

نه یه آمپول معمولیه

تو دست میزنن یا تو پا

نه عزیزم اصلا

من سه دوز زدم دفعه اول نه دوم و سوم اره

نه درد نداره

نه عزیزم مثل بقیه امپولا

نه بابا، اصلا درد نداره

من زدم اصلا درد نداش😕

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🐣🎀 مامان فسقلی🐣🎀 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد