امپول روگام درد داره ؟

۸ پاسخ

ن نداره

ن هیچ دردی نداره

دردخاصی نداره.فقط یکم بیجون میشه پاهات

نه عزیزم درد آمپول معمولی

نه بابا مث بقیه امپولاس

من زدم اصلا هیچی حس نکردم

از کجا باید بخریم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهلا مامان مهلا ۱۱ ماهگی
مامان مممممم مامان مممممم ۳ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری