سلام
کسی هست آمپول روگام زده باشه؟
چجوریه؟
درد داره؟

۶ پاسخ

نه اصلا درد نداره منکه اصلا متوجه نشدم باسن زد

ن هیچی درد نداره

مثل امپول معمولیه چیز خاصی نیست

محلولش آبکیه یا پودریه؟🥲

نبابا عین امپول معمولی از باسن میزنن دردشم یذره همون لحظه هست و تمام

ن‌ درد نداره تو باسن میزنن

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی