کسی امپول روگام زده

۹ پاسخ

بستری میکنن یا سرپایی هستش؟

بله من زدم هفته پیش

برای چیه؟؟؟

من زدم دیشب

برای چیه

آره زدم عضلانیه

من سره بارداری اولم زدم الانم این ماه وقتشه

دست میزنن یا باسن
عوارض نداره

من زدم

سوال های مرتبط

مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد