۵ پاسخ

اها ممنون گلم

آمپول روگام چیه؟

28هفته باید بزنی اگه گروه خونینت منفیه

منم باید بزنم باید هفته های ۲۶ تا ۲۸ دیگه بزنی ... از دکترت بخواه برات نسخه کنه از دارو خانه بگیر بزن

هفته ۲۸ ،عضلانی به باسن زدن

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل ۵ ماهگی
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی