مامانا کسی امپول روگام زده

۷ پاسخ

من یه بار تو ۱۵ هفته زدم یه بارم دیگه هم دکترم گفت تو ماه ۲۷ باید بزنی

اینو داد بهم

تصویر

منم زدم تو ۲۹هفته بودم

این‌امپول برا‌چیه؟حتما مادر باردار باید بزنه؟من هیچ‌اطلاعی ندارم لطفا جوابمو بدید

بله من ی ۳هفتع پیش زدم

خریدی امپول رو

نه عزیزم منم یکشنبع میزنم

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری