خانمای عزیز کسی امپول روگام رو زده؟؟

۴ پاسخ

چجوری کی میشخص میشه ک باید بزنیم من نمیدونم چی هست

دکترن نوشت از بیرون تهیه کردی؟

۲۸ هفته کامل شد زدم

بلی من

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری