بچها کسی امپول روگام زده قیمتش چند بود؟؟

۵ پاسخ

من زدم ۳۸۰ خریدم

آره مال من با بیمه روستایی و تزریقش شد 400

آمپول چی هست؟

به من گفتن آزادش یک و خورده ای
با نیرو ها مسلح ۲۰۰خورده ای میشه
البته من هنوز نرسیدم برم بگیرم🤦‍♀️🤦‍♀️ایشالله هفته دیگه برم بگیرم

من گرفتم هنوز نزدم
2میلیون و پونصد بود با بیمه تامین اجتماعی شد 350

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی