سلام مامانا خوبین
کسی تازگیا امپول روگام زده؟ هزینش چنده؟

۴ پاسخ

میشه بگین آمپول رگام برای چی هست؟

سلام عزیزم من دوماه پیش با بیمه ۲۶۰ گرفتم ازاد ۲۶۰۰ بود از بیمه نامه گرفتم شد ۲۶۰

با بیمه نزدیک ۲۲۰فک کنم آزاد سه تومن

من یه هفته پیش زدم ۳۰۰ با بیمه

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی