۵ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم اما دکتر قبلش آزمایشی ننوشت

ازمایش کمبس عزیزم
من دکترم همراه با ازمایش گلوکز برام نوشت و انجام دادم
بعدش روگام تزریق کردم

من امروز زدم ولی ازمایش ندادم اصلا همچنین چیزی نیست

من ۲۸ هفته زدم .یه آزمایش دادم آزمایش خمس بود اسمش فکر کنم .هزینه ای نداشت رایگان بود واسه من بیمارستان انجام دادم

چ ازمایشی؟
من هم باید رگام بزنم
برا بچه اولمم زدم قبلش هم ازمایش خاصی ندادم
فقط ازمایش گلوکزه

سوال های مرتبط

مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی