من ۲۸ هفته زدم اما دکتر قبلش آزمایشی ننوشت
ازمایش کمبس عزیزم
من دکترم همراه با ازمایش گلوکز برام نوشت و انجام دادم
بعدش روگام تزریق کردم
من امروز زدم ولی ازمایش ندادم اصلا همچنین چیزی نیست
من ۲۸ هفته زدم .یه آزمایش دادم آزمایش خمس بود اسمش فکر کنم .هزینه ای نداشت رایگان بود واسه من بیمارستان انجام دادم
چ ازمایشی؟
من هم باید رگام بزنم
برا بچه اولمم زدم قبلش هم ازمایش خاصی ندادم
فقط ازمایش گلوکزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.