خانما کسی جدیدا آمپول روگام زده؟هزینه‌اش میدونید چنده؟

۱ پاسخ

اره من زدم
ازاد دوتومن اینا هستش
من با بیمه تامین اجتماعی گرفتم
دکترم نوشت
شد ۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا جوون مامان لیا جوون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی