مال منو ت بیمارستان زدن نمیدونم چق شد چون بستری بودم
منم زدم ۳۵۰ شد با بیمه سلامت اما داروخانه گفت برو اداره بیمه تایید کنه بعد بیا.یه ذره اذیت شدم نمیدونم همه جا همینجوره یا نه
آزادش ۲ و خورده ای اما با بیمه حدودا ۳۰۰ و خورده ای شد
منم هفته دیگه باید بزنم این امپول تو دست میزنن یا نه
با بیمه تکمیلی من گرفتم ۳۸۰تومن .....ولی آزاد نزدیک ۳تومن بود ....الان نمیدونم با این قیمت ها
آزاد ۲میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.