۶ پاسخ

من آزاد خریدم 1600

سلام گلم ایتا برای هم هفته هامون گروه زدم اکه دوست داری عضو شی ایتا پیامم بده لینکت بدم @Mom_zi راستی همه ویس دادن و م‌‌طمینیم همه خانمن

من هفته پیش زدم داروخانه دارالشفا ازاد۱۶۵۰ بود من با بیمه سلامت ۱۴۰ گرفتم

تقریبا بین ۱.۲۰۰ و۱.۵۰۰ ولی من بادفترچه تامینفقط ۱۴۰هزارتومن شد

۱۲۰۰من تازه زدم

من که بیمارستان زد برام ولی فک کنم 1500اینا باشه ازادش

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیا جوون مامان لیا جوون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
بابای مامان آیلین بابای مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد