سلام کسی هزینه ازاد سزارین دوم در بیمارستان میلاد میدونه چنده؟

۲ پاسخ

اگه بیمه داری که هزینه ای نداره عزیزم فقط هفته ی سی و شش برو با دکتراشون ویزیت شو برات پرونده تشکیل بدن

فکرنکنم آزاد قبول کنن

سوال های مرتبط