بچه ها قبل عید قیمتش ۳ میلیون اینحدودا بود با بیمه تکمیلی شد ۳۰ هزار و خورده ای .الان ولی فکر کنم یه ۶ میلیونی شده باشه .
من فروردین گرفتم زدم ۲/۲۰۰
الانم باید بگیرم باز نمیدونم چقد شده
باید برید بیمه پرونده تشکیل بدی بعد با ۲۵۰ از داروخانه میگیری
یکم سخت پیدا میشه ولی داروخانه هلال احمر و 22بهمن دارن من خودم با بیمه تامین اجتماعی شد 370
شوهرم فردا قراره بره بخره امروز ک هرجا گشت پیدا نکرد
بهش گفتن بره خود بیمه با پرونده پزشکی ببینیم قبول میکنن یا ن
اگر نکنن باید آزاد بگیریم
با بیمه تامین۳۱۰
من قبل عید گرفتمش با بیمه تکمیلی ۳۰ و خورده ای دادم
بیمه سلامت یا تامین اگه داری هلال احمر یک دهم قیمت میده
من دو هفته پیش زدم ۱/۶۰۰
آمپول روگام براچی میزنین برا چی هست
من با بیمه تکمیلی خریدم 165 تومن
آزادش دو خورده ایه ولی
من ۲ هفته پیش زدم ۲۱۰۰
اردیبهشت هلال احمر گرفتم ۲۵۰ هزار
با بیمه سلامت ۵۰
با بیمه تامین بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ گفت میشه
با بیمه ۴۰۰میشه تقریبا آزادم دو وخورده ای
من دیروز گرفتم ۲۴۰۰
من تازه آزاد خریدم ۲ و ۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.