من بدون بیمه گرفتم ۲۲۰۰ بود همون تو جنگ
دکتر تازه بهم نوشته داده که برم بیگرم امپول رگام مو ازمایشم باید بدم
دو هفته پیش آزاد ۲۱۰۰ بود
عزیزمقبل روگام آزمایش همخواست دکترتون ؟
من آزاد گرفتم ۲۷۰۰
من امروز زدم 360با بیمه از هلال احمر
قبل از عید با بیمه ۳۰۰
بدون بیمه بالای ۲میلیون
1/500
آزاد ۲۲۰۰
قبل از عید با بیمه تامین اجتماعی 350
من 10, روز پیش زدم با بیمه اجتماعی دکتر متخصص برام نوشت شد 320 تومن
آزاد۲میلیون وخورده ای
امامن بابیمه گرفتم۲۰۰
منم باید بزنم
گفتن ازادش نزدیک ۲۵۰۰ ۲۷۰۰ ایناس
ک با بیمه کمتر میشه
با بیمه ۴۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.