سلام مامانا کسی. آمپول روگام توی دوران بارداری زده؟

۶ پاسخ

بعد دکتر گفت بعد زایمانم اگ لازم باشه بیمارستان میزنن

برا من ۲۷ هفته و چند روز زدن

اره عزیزم منم زدم

منم باید بزنم
ب من گفتن ۲۸ هفته بزنم

اره عزیزم هفته ۲۶ زدم چون گروه خونیم منفیه شوهرم مثبت
اگر اینجوریه باید حتما بزنی

عزیزم من زدم گروه خونی خودم منفی بود و همسرم مثبت
برا همون زدم

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل ۵ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان ماهلینم🌙💛 مامان ماهلینم🌙💛 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی