سلام خانوما
کسی آمپول روگام زده؟

۲ پاسخ

سلام برای چیه این آمپول

من سر هر دوتا بچم زدم یکی هفت ماهگی یکی هم بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان درسا مامان درسا ۷ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۹ ماهگی
مامان نیل مامان نیل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری