منم آمپول روگام گرفتم ۲۲۰۰
آمپول عضلانی چجوریه
همونه...
تامین اجتماعی همشو داد ۱۹۰۰
من به دستم زدم خیلی بهتره
یه ماه پیش گرفتم ۱/۶۰۰
من آزاد گرفتم ۱۵۶۰ . ن درد نداره مث آمپول های دیگس
سلام عزیزم من یک نصفی ادل بارداری زدم باز یک بار دیگه هم باید بزنم با بیمه تامین اجتماعی 600 دراومد برام که باز بقیشو از تکمیلی گرفتم
ن درد نداره اصلا مث امپول معمولیه
هنوز برای دومی نگرفتم بگیرم ب بیمه میگیرم
من دیروز زدم اتفاقا
آزاد ۲/۳۰۰بود از هلال احمر گرفتم ۱۲۰تومن😐😐
نه اصلا درد نداره
مثل آمپول معمولی
من ازاد گرفتم نه عین آمپول معمولیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.