امپول روگام کسی زده؟
چجوریه درد داره یانه
و اینکه ازاد گرفتین یان؟

۸ پاسخ

منم آمپول روگام گرفتم ۲۲۰۰

آمپول عضلانی چجوریه
همونه...
تامین اجتماعی همشو داد ۱۹۰۰

من به دستم زدم خیلی بهتره
یه ماه پیش گرفتم ۱/۶۰۰

من آزاد گرفتم ۱۵۶۰ . ن درد نداره مث آمپول های دیگس

سلام عزیزم من یک نصفی ادل بارداری زدم باز یک بار دیگه هم باید بزنم با بیمه تامین اجتماعی 600 دراومد برام که باز بقیشو از تکمیلی گرفتم

ن درد نداره اصلا مث امپول معمولیه
هنوز برای دومی نگرفتم بگیرم ب بیمه میگیرم

من دیروز زدم اتفاقا
آزاد ۲/۳۰۰بود از هلال احمر گرفتم ۱۲۰تومن😐😐
نه اصلا درد نداره
مثل آمپول معمولی

من ازاد گرفتم نه عین آمپول معمولیع

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی