۶ پاسخ

من امروز زدم دردش مثل امپول های عضلانی معمولیه

نه من که فوبیای امپول دارم از نیش یه پشه کمتر درد داشت والا😂🫡

خیلی راحته

نه بابا درد نداره یه لحظست مثل امپول روغنی میمونه

نه درد نداره خیلی

نه بابا مثل امپولای معمولیه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری