۷ پاسخ

من ۲۷هفته کامل شد زدم

اره من چند روز پیش زدم

من ۳۲ زدم هیچکس غیر متخصص اطلاع درستی نداشت ترسوندم ولی اصلش تا ۳۲ هفته بود

برا شما هم آزمایش نوشتن ؟ بنن گفت اول ازمایش بده نتیجه رو نگاه کنیم بعد بگم بزن یا نزن

گفت ۲۸ شو بعد
۲۸ و ۳ روز زدم فک کنم

فکرکنم ۲۸ باید زده بشه

برای چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری