امپول رگام و کزاز تا چند هفته وقت دارم بزنم؟

۴ پاسخ

بهداشت به من گفت کزاز تا ۳۴ هفته وقت هست
فعلا که من رفتم میگن واکسن موجود نداریم🤦‍♀️

من ۳۳هفته کزاز زدم اصلاهم نگفت دیراومدی یاچی

میگن از ۲۸تا ۳۰هفته
یعنی تا اخر هفت ماهگی

کزاز رو من یکشنبه زدم تا سی هفته باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نويان🩵 مامان نويان🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری