خانما من آمپول روگام پیدا نکردم
تا چند هفتگی وقت دارم تزریق کنم؟

۸ پاسخ

تا ۳۲من شنیدم وقت دارن مامانا

تا ۳۲ از هلال احمر بگیر یا هلال احمر سپهبد قرنی یا هلال احمر شهرری البته داروخونه دور میدون فردوسی هم قبلا داشت الان نمیدونم زنگ بزن بپرس

عزیزم منم پیدا نمی‌کردم یا اگه بود خیلی گرون بود شوهرم رفت حلال احمر برام گرفت کلا شد ۱۵۰هزار تومن

کجایه تهرانی

۲۸تا ۳۲هفته وقت داری عزیزم
اگه پیدا نکردی برو هلال احمر

اگر شرایط بارداری نرمالی داری تا ۳۲ میتونی عزیزم نگران نباش

داروخانه طالقانی داشت منم ب سختی پیداکردم

تا 30 هفته وقت داری

سوال های مرتبط

مامان اصیلا👧🏻🩷 مامان اصیلا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد